Hasar Danışmanlık Nedir

Hayat Hasar Danışmanlık Grubu Dershanesi "Kalabalıkta Kaybolmayın!" sloganından yola çıkarak 1997’de başladığı eğitim ve öğretim maratonuna devam etmektedir. Kendi bünyesinde hizmet veren tüm eğitim kurumlarını bir çatı altında toplayan Hayat Hasar Danışmanlık Grubu Dershanesi ayrıcalıklı ve kaliteli eğitim  sistemi, deneyimli ve profesyonel eğitmen kadrosu ve 6 - 9 kişiden oluşan sınıflarıyla ortaöğretim ve üniversite hazırlık kursları vermektedir.

 Ortaöğretim ve Üniversite hazırlık kurslarının yanı sıra Wilhelm von Humboldt’un "Dil bir ulusun kültür düzeyini gösteren en iyi araçtır. Ancak kendi diline dayanan, kendi dilinde ilerlemeler sağlayan bir ulus, gerçek bir kültürün de yaratıcısı olabilir."sözünden yola çıkarak Türkçeyi dünya dili haline getirmeyi ve yabancıların dilimizi öğrenerek etkin ve esnek bir biçimde kullanabilmelerini kendisine amaç edinmiştir.

Bu fikirden yola çıkılarak Özel Hayat Hasar Danışmanlık Grubu , Hayat Hasar Danışmanlık Grubu Dershanesi çatısı altında faaliyete geçmiştir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayat Hasar Danışmanlığı Uzman Desteği

HASAR DANIŞMANLIK HİZMETLERİMİZ